OSTEBE

OSTEBE

.....RECE CA MORTU......

.....RECE CA MORTU......

joi, 9 septembrie 2010

INTODEAUNA VEI RAMINE IN INIMA SI SUFLETELE NOASTRE

E foarte greu sa scriu ceea ce simt in acest moment,am incercat de multe ori sa o fac dar de fiecare data lacrimile imi incau sufletul,am tot sperat ca o sa fie bine dar.... degeaba,Dumnezeu nu ne-a ascultat rugaciunile si a ales sa-l cheme la el pe un foarte bun prieten si coleg
Sa-u scris foarte multe de aceest accident ( e vorba de accidentul de pe magheru)dar degeaba,dupa citeva zile a fost dat uitarii si sunt sigur ca cei vinovati habar nu au ca ..FLORESCU COSMIN.. a incetat din viata dupa ce a zacut in coma aproape zece zile.
As vrea sa scriu multe,as vrea sa ma razbun pe ce-i ce ne-au rapit de linga noi un prieten drag si scump dar...nu am putere si doare foarte tare,doare si imi doresc ca tot ce sa intimplat sa fie doar un vis,as vrea sa ma trezesc si sa il vad pe Cosmin linga mine,sa bem un sprit cum faceam altadata si sa ridem pina dimineata dar... din pacate nu e un vis
DUMNEZEU SA TE IERTE DRAGUL MEU PRIETEN SI SUNT SIGUR CA ARE GRIJA DE TINE SI CA NE PRIVESTI DE ACOLO DE SUS

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OSTEBE TATTOO

OSTEBE TATTOO

Schita de tatuaj

Schita de tatuaj

tattoo 1

tattoo 1

tattoo 2

tattoo 2

TRUSA COMPLETA PT TATTOO SHAMEER STILE

TRUSA COMPLETA PT TATTOO SHAMEER STILE

Schita tattoo 2

Schita tattoo 2

Schita tattoo 3

Schita tattoo 3