OSTEBE

OSTEBE

.....RECE CA MORTU......

.....RECE CA MORTU......

marți, 17 august 2010

NU UITA DE UNDE AI PLECAT SI NICI PE CE-I CARE AU FOST LINGA TINE

Sunt momente in viata cind te intlnesti cu persoane pe care nu le-ai mai vazut de mult timp,acele persoane fiind ele (ei) PRIETENI sau DUSMANI iti trezesc anumite amintiri,amintiri pe care probabil foarte greu pot fi uitate.
Spun aceste lucruri pt ca acum citeva zile m-am intilnit cu un foarte bun preieten de care nu mai stiam nimic de mult timp,ne uitam unul la altu si vroiam sa vorbim dar parca nu ne gaseam cuvintele,intr-un final sa apropiat de mine si a inceput sa rada dar in acelas timp avea lacrimi in ochi,simteam ca in sufletul meu sa intimplat ceva,acele amintiri de care vorbeam mai devreme mi-au aparut brusc in fata ochilor si para timpul sa intors inapoi, am stat multe ore de vorba si cu cit povesteam mai mult parca tot vroiam sa vorbim mai mult,m-am bucurat enorm cind mi-a spus ca e bine si fercit si-a intemeiat o familie si are doi copii' in discutia noastra ne-am adus aminte si de citeva lucruri mai putin placute,faptul ca intre noi au existat foarte multe certuri si ca la un moment dat eram gata sa ne omorim unu pe altu pentru simplu fapt ca iubeam aceeasi femeie si mai multe altele dar pina la urma ai multumesc lui Dumnezeu ca a facut an asa fel incit sa ne intilnim si sa ne dam seama ca in viata prietenul de linga tine nu merita tradare pentru nimic in lume si daca ai pe cineva aproape care intodeauna ti-a vrut binele si a facut an asa fel ancat tie sa-ti fie bine stiind ca el are de suferit ATUNCI nu al lasa pentru nimic in lume
FEMEI SI BANI VOR FI ANTODEAUNA PE TOATE DRUMURILE DAR UN PRIETEN ADEVARAT CARE SA TE CONSIDERE CA PE UN FRATE MAI RAR ANTILNESTI

Un comentariu:

  1. Daca ai pe cineva aproape,care intotdeauana ti-a vrut binele si care,la un moment dat si-a dus propia suferinta,pentru a te scuti pe tine,nu il pierde!Numeste-te fericit si binecuvantat ca iti este prieten/prietena si numeste-l pe el/ea OM.Pentru ca este!Nu avem nevoie in viata de oameni care sa ne spuna ca am gresit!Poate ca stim si noi!Avem nevoie de prieteni,tacuti si mereu aproape.Si vorba aia,este,pana la urma ,adevarata:iubeste-ma cand gresesc,asa imi arati ca ma iubesti!

    RăspundețiȘtergere

OSTEBE TATTOO

OSTEBE TATTOO

Schita de tatuaj

Schita de tatuaj

tattoo 1

tattoo 1

tattoo 2

tattoo 2

TRUSA COMPLETA PT TATTOO SHAMEER STILE

TRUSA COMPLETA PT TATTOO SHAMEER STILE

Schita tattoo 2

Schita tattoo 2

Schita tattoo 3

Schita tattoo 3