OSTEBE

OSTEBE

.....RECE CA MORTU......

.....RECE CA MORTU......

sâmbătă, 5 februarie 2011

De prin lume adunate - Cele mai zgarcite V.I.P.-uri din Romania

In urma cu cateva minute HOINARIND pe net am obseravat un articol sau mai bine zis un clasament facut de persoane NORMALE, care, prin locul lor de munca au avut ;de-a face;sa spunem asa, cu anumite personaje numite v.i.p.-uri in Romania,aceste PERSONAJE nu sunt vorbite de bine ba din contra,in ciuda succsesului pe care il au ei au ramas niste CHITROSI SI ZGARCITI cu aere de vedete si plini de ei[poate plini de rahat]

LOCUL 1 - STEFAN BANICA JR - Nu lasa niciodata spaga la restaurant sau oriunde ar merge,George din constanta ne povesteste cum artistul a plecat de la restaurantul unde el lucra ca ospatar fara sa-si achite nota de plata in intregime a platit cu 4 lei mai putin- foarte frumos Domul Stefan stiam ca esti zgarcit de fapt toata lumea stie lucrul asta dar chiar in halul asta sper ca penele fierte fara nici un sos si muschiul de vita preparat in singe sa-ti fi ramas in gat

LOCUL 2 - MIRCEA BADEA - OFF pe asta sincer sa fiu nici eu nu pot sa il suport si nu stiu de ce,din punctul meu de vedere e un prefacut care de cativa ani nu face decat acelas lucru NEINTERESANT bine inteles tu esti la IN GURA PRESEI dar mai bine ai fi in GURA LUPULUI nu stiu de ce acesti oameni te-au clasat pe locul doi dar cred ca ei stiu ce-l mai bine oricum sincer sa fiu nu ma mira,totusi e bine de stiu si in acelas timp de ocolit astfel de persoane care vorbesc de altii dar nu se uita si la ei cat de jalnici sunt

LOCUL 3 - MADALIN VOICU - HMM de Domnul Madalin nu stiu ce sa zic,l-am cunoscut personal si sincer sa fiu nu mi sa parut o persoana ZGARCITA ba din contra,oricum gura lumii vorbeste ca e o persoana lipsita de respect si care inodeauna a baut si a mancat numai pe PROTOCOALE iar de cind ia taiat Serghei Mizil PORTIA DE HAS mananca pe bonuri de masa si pe unde apuca,aici nu stiu ce sa zic si nici nu vreau sa comentez nimic ca nu treaba mea dar daca lumea vorbeste inseamna ca ei stiu ceva ce eu nu stiu

LOCUL 4 - Simona Patruleasa - Sunt angajat la un restaurant din centrul istoric si am avut onoarea si in acelas timp dezamagirea de a o servi pe Doamna Simona de foarte multe ori prima data cind am vazut-o stiam ca o cunosc de la televizor dar nu stiam exact cum o cheama stiam sigur ca e vedeta si am crezut ca m-am ;scos;in ziua respectiva dar am fost tare dezamagit la plecarea ei din restaurant,[ASTE NE POVESTESTE DOMNUL MIHAI DE 37 DE ANI DIN BUCURESTI}nota de plata a facut in jur de 97 de ron iar vedeta daca pot sa o numesc asa mi-a intins o bacnota de 100 de ron asteptand linistita restul,un coleg de-al meu ia dus retul in monezi de 50 de bani crezand ca poate ;se simte si ea; dar... a luat si monezile si a plecat cu masina ei de zeci de mii de euro

LOCUL 5 - MONICA COLUMBEANU - OFF,pana si tu mai ai ajuns printre primii,nu ma asteptam la tine draga Monica sunt scrise foarte multe,si din pacate nu am timp acum sa le enumar dar eu sincer ma intreb cum dracu de nu te-a invatat IRINEL de legea bunului simt si de ce-i 10 la suta,sa inteleg ca la capitolul asta stai cam prost,bine nu te judec atunci cand ai totul pe tava si vi de undeva de la tara crezi ca totul ti se cuvine in fine eu nu vreau decat sa spun un singur lucru RUSINICA, un taran va ramane intodeauna un taran si femeia smecherita pe traseu e ce-a mai periculoasa si mai veninoasa

DREPT URMARE - NU MA MIRA NIMIC SI NICI NU O SA MA MIRE VREODATA MAI BINE SARAC SI CU BUN SIMT DECAT CU BANI SI LIPSIT DE OBRAZ SI DE CARACTER

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OSTEBE TATTOO

OSTEBE TATTOO

Schita de tatuaj

Schita de tatuaj

tattoo 1

tattoo 1

tattoo 2

tattoo 2

TRUSA COMPLETA PT TATTOO SHAMEER STILE

TRUSA COMPLETA PT TATTOO SHAMEER STILE

Schita tattoo 2

Schita tattoo 2

Schita tattoo 3

Schita tattoo 3